بازدید 61675
دو هزار و دومین بسته ویژه خبری «تابناک»

انتقاد تند نماینده اصولگرا از حقوقدان شورای نگهبان
 / فلاحت پیشه: گریه دارد کسی که فقط ۱۴۵ رای داشت، چهار سال درباره صلاحیت دیگران نظر می‌داد / واکنش تند نادران به جلسه رایزنی لاکچری برخی منتخبان مجلس یازدهم / عذرخواهی مرعشی از اصلاح‌طلبان

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند مسیح مهاجری: پدرسالاری و نوچه‌پروری موانع اصلاح‌طلبی هستند / جمنا در شورای ائتلاف ادغام می‌شود / دریاچه ارومیه تا سال ۱۴۰۶ احیا می‌شود / لایحه سخت کردن طلاق برای مردان در حال تنظیم است و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۷۶۰۹۹
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۵ 03 May 2020

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

 

انتقاد تند نماینده اصولگرا از حقوقدان شورای نگهبان

غلامرضا کاتب، نماینده اصولگرای مردم گرمسار گفت: یک حقوقدان که تشخیص هم ندارد می‌گوید تو التزام نداری. کاندیدا می‌گوید دارم اما حقوقدان نمی‌پذیرد. اینجا ملاک چیست؟ هر چیزی که بگوید که اختیار دست حقوقدان شورای نگهبان است و خودش عمل و انتخابات را بر اساس سلیقه خود مهندسی می کند و می‌گوید من مهندسی نکردم. من به عنوان نمونه می‌گویم در همین انتخابات برادرزاده‌ام در حوزه انتخابیه قم با ۳۲ سال تائید شد وقتی من رد صلاحیت شدم. او را منتقل کردیم گرمسار اما وقتی منقل شد او را ردصلاحیت کردند. خب مهندسی یعنی چه؟ یعنی همین؟

برخورد «قهری» لازمه رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در خوزستان
فرهاد ابول نژادیان شامگاه شنبه در گفت و گوی ویژه خبری شبکه استانی صدا و سیمای خوزستان بیان کرد: در نشست روز یکشنبه (امروز) ستاد مقابله با کرونای خوزستان تصمیم لازم در رابطه با استفاده از قوه قهریه به منظور رعایت فاصله گذاری اجتماعی و رعایت اصول بهداشتی گرفته می شود. وی با اشاره به اینکه مردم دانا هستند و باید به کادر درمان کمک کنند گفت: مقابله با کرونا باید به یک مطالبه عمومی تبدیل شود و اگر مغازه ای دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نکند، مردم نباید به آن مغازه مراجعه کنند. ابول نژادیان ادامه داد: متاسفانه در برخی شهرستان ها مجالس ترحیم و عروسی برپاست و جمعیت زیادی در این مراسم حضور می یابند که همین امر آمار مبتلایان به کرونا را افزایش می دهد. مردم در این مورد باید رعایت کنند و بدون اجبار، اصول بهداشتی را رعایت کنند.

فلاحت پیشه: گریه دارد کسی که فقط ۱۴۵ رای داشت، چهار سال درباره صلاحیت دیگران نظر می‌داد
فلاحت‌پیشه با یادآوری اینکه تاکنون گزارش های رسیده در خصوص صلاحیت کاندیداها بدون استناد قانونی بوده است که همچنان نقدها و گلایه‌هایی در خصوص آن وجود دارد، با اشاره به یک مورد پیرامون وضعیت افرادی که به بررسی صلاحیت کاندیداها پرداخته‌اند، یادآور شد: دوستان این گریه دارد؛ بنده خود شاهد بودم در یک حوزه انتخابیه که نفر اول آن برای ورود به مجلس ۵۵ هزار رأی کسب کرده بود، فردی که ۴ سال ریاست شعبه شورای نگهبان در آن حوزه را برعهده داشت و به عنوان کاندیدا در انتخابات شرکت کرده بود، تنها ۱۴۵ رأی کسب کرده بود و این در حالی است که این فرد تا آن لحظه در مورد صلاحیت افراد اظهارنظر می‌کرد. این نماینده مردم در مجلس دهم در پایان با بیان اینکه نهادمند کردن بررسی صلاحیت کاندیداها به تمام مشکلات موجود در این بخش پایان می‌دهد و تحقق این مهم را بر اساس استناد قانون میسر می کند، از نمایندگان خواست برای حفظ آبروی افراد این ماده را با دقت بیشتری بررسی کرده و به آن رأی دهند.

پلیس: فعالیت آرایشگاه ها، باشگاه‌های ورزشی و قلیانسرا‌ها همچنان ممنوع است
سرهنگ نادر مرادی، معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت می‌گوید: ما بر اساس مصوبات ستادملی مقابله با کرونا عمل می کنیم و اگر همین حالا بگویند که این واحدها می توانند فعالیت کنند ما هم این دستورات را اجرا خواهیم کرد. اما در حال حاضر براساس مصوبات همین ستاد، فعالیت آرایشگاه ها، باشگاه های ورزشی، قلیانسراها و ... ممنوع است و با متخلفان قطعا برخورد خواهد شد.

راهپیمایی روز قدس تنها در شهر‌هایی با «وضعیت سفید» برگزار می‌شود
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: راهپیمایی فیزیکی روز قدس مثل سال های قبل خواهیم داشت اما تنها در شهرهایی که با وضعیت سفید مشخص شده است. نصرت‌الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به شرایط برگزاری راهپیمایی روز قدس امسال گفت: قطعا امسال مصوبه واحد برای برگزاری روز قدس در کل کشور نخواهیم داشت. وی افزود: ما راهپیمایی فیزیکی مثل سال های قبل خواهیم داشت اما تنها در شهرهایی که با وضعیت سفید مشخص شده است. در چنین شهرهایی راهپیمایی مثل سالهای قبل اما بعد نمازجمعه خواهد بود. قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: در شهرهایی مثل تهران و مراکز استانها یک طرح راهپیمایی خودرویی مطرح شده است که موتور سواران با پرچم یک مسیری را طی و خانواده‌ها با خودرو حرکت کنند. لطفی ادامه داد: یک طرح هم تعیین مسیرهای مشخص با فاصله‌گذاری اجتماعی بود و هر مسیری را یک نهادی بر عهده بگیرد.

حقیقت‌پور: می‌خواهند پاستور۲ ایجاد کنند
منصور حقیقت‌پور، مشاور علی لاریجانی در واکنش به تخریب‌هایی که از سوی برخی نمایندگان مجلس یازدهم علیه رئیس‌مجلس فعلی رخ می‌دهد، به «نامه‌نیوز» گفت: «ترکیب مجلس یازدهم به‌هیچ وجه رنگ‌ونشانی از اعتدال ندارد؛ مجلس آینده در اختیار کسانی است که تفکراتی خاص دارند و هنوز نپذیرفته‌اند که تندروی جواب نمی‌دهد و مسئولان برای پیشبرد درست امور باید به خدمت‌گزاری بیندیشند. من به این آقایان که بعضا استاد دانشگاه هم هستند، می‌گویم وقتی امام و رهبری مجلس را مجلس شورای اسلامی نامیده‌اند، نباید درباره آن به کنایه سخن بگویند و نام این نهاد مهم را خراب کنند. این نمایندگان باید ماه آینده مجلس را تحویل بگیرند اما متأسفانه حرمت جایگاهی که به دست آورده‌اند را متوجه نشده‌اند. آنها اکنون که تا تغییر مجلس مدت زیادی باقی نمانده است باید منطقی حرف بزنند و در فکر حل مشکلات عمیق تقنینی باشند. یکی از همین طیف نمایندگان مجلس بعدی می‌گفت که می‌خواهیم مجلس را به قرارگاه سازندگی کشور تبدیل کنیم؛ آن نماینده هنوز نمی‌داند که مجلس، دولت نیست اما گویا آنها می‌خواهند پاستور۲ را ایجاد کنند؛ یعنی آنها تا این حد مجلس را نمی‌شناسند». او ادامه داد: «كساني که مجلس را بنگاه خرید و فروش و دلالی اشتباه گرفته‌اند، بدانند که قانون اختیارات مجلس را احصاء کرده است. واقعا عجیب است افرادی که تا ماه آینده رسما نماینده می‌شوند اینگونه هنجارشکنی می‌کنند. واقعیت این است که نمایندگان باید هم‌افزا باشند و سخنانی بگویند که دقیق، علمی و منطقی باشد».

واکنش تند نادران به جلسه رایزنی لاکچری برخی منتخبان مجلس یازدهم
الیاس نادران منتخب تهران در مجلس یازدهم از برخی منتخبان این مجلس بابت یک مهمانی در هتل اسپیناس تهران انتقاد کرد. وی در حساب توئیتری خود نوشت: در این اوضاع اقتصادی ۱۶ اردیبهشت منتخبین زاگرسی مجلس یازدهم را به هتل اسپیناس دعوت کرده‌اند! کاری به مخدوش‌ کردن مرزبندی‌های سیاسی ندارم ولی از موکلین خود خجالت نمی‌کشید؟ جواب مددجویان کمیته ‌امداد و نیازمندان را چه می‌دهید؟

پدرسالاری و نوچه‌پروری موانع اصلاح‌طلبی هستند
عبدالکریم حسین‌زاده، نایب رییس فراکسیون امید گفت: جریان اصلاحات به قول معروف خیلی گل و گشاد است و این امکان را به فرصت‌طلبان می‌دهد که در روزهای فرصت سوار قطار آن شوند و سودش را ببرند اما در روزهای پرداخت هزینه به سادگی از آن پیاده شوند. جریان اصلاح طلبی تا "کن فیکون" و در چهره‌ها، احزاب، ایده و رویه‌های آن تغییرات اساسی ایجاد نشود دیگر توان نقش آفرینی تاثیرگذار در عرصه سیاسی کشور را نخواهد داشت. نوعی پدرسالاری کشنده و روابط ناسالم مبتنی بر نوچه پروری و سایر دافعه‌ها باعث شد از احزاب موجود دوری کنیم و به این نتیجه برسیم که این احزاب و نه فعالیت حزبی اتفاقا از موانع اصلاح طلبی در ایران هستند و در رنجاندن پایگاه اجتماعی و از دست رفتن باورها به اصلاح طلبی تاثیرگذارند./ایسنا

آلمان آزمایش واکسن کرونا روی انسان را آغاز کرد
شرکت بیوتکنولوژِی آلمانی موسوم به «بایون‌تک» امروز (چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت) با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد، به ۱۲ نفر در آلمان واکسن بی‌ان‌تی۶۲ (BNT62) زده شد. این آزمایش، نخستین مورد بالینی روی افراد داوطلب آزمایش واکسن کرونا در آلمان است./ ایرنا

بی‌اعتباری مدرک تحصیلی منتخب تفرش برای اعضای شورای نگهبان محرز شد
هادی طحان نظیف گفت: موسسه‌ای که منتخب تفرش در آن تحصیل کرده بود، متاسفانه در سایت خود مدعی برگزاری دوره‌های مختلف تحصیلی در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری به صورت الکترونیک است، اساسا فاقد مجوز از مرجع مربوطه یعنی وزارت علوم است. موسسه مزبور در صدور مدرک برای منتخب تفرش از نام موسسه مشابهی که دارای مجوز از وزارت علوم بوده سوءاستفاده کرده است. بحث نداشتن مجوز این موسسه و بی‌اعتباری مدرک منتخب تفرش برای اعضای شورای نگهبان محرز شد اما برای اینکه تصمیم‌گیری جامع‌تر و دقیق‌تر باشد، مقرر شد باز هم بررسی بیشتری صورت گیرد./ایسنا

جمنا در شورای ائتلاف ادغام می‌شود
چمران، عضو شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: شورای ائتلاف نقشی شبیه مرکز پژوهش ها خواهد داشت. وی درباره ساز و کار شورای ائتلاف برای انتخابات رییس جمهوری گفت: در انتخابات ۱۴۰۰ کار ساده‌تر خواهد بود به دلیل آنکه انتخابات مجلس، شهرستانی و استانی است و خیلی مشکل است تعداد زیادی از کاندیداها را بررسی و نامزدهای مورد حمایت را انتخاب و در جهت همگرایی آنها فعالیت کرد. اما این فرآیند در انتخابات ریاست جمهوری ساده‌تر دنبال می‌شود و راحت صورت می‌پذیرد، چون تعداد داوطلبان خیلی کمتر است. پیش بینی می‌کنم جمنا و شورای ائتلاف در هم ادغام شوند چرا که جمنا همان گردآوری احزاب بود که همه آنها را شورای ائتلاف نیروهای انقلاب هماهنگ کرد. /مهر

عذرخواهی مرعشی از اصلاح‌طلبان
حسین مرعشی، سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی در واکنش به اظهارات جنجالی کرباسچی به خبرآنلاین گفت: به عنوان عضو حزب کارگزاران از همه سیاسیون، اصلاح طلبان و مردم عذرخواهی می کنم. من و همفکرانم در حزب کارگزاران معتقدیم شرایط کشور، همکاری و همفکری همه نیروهای حامی نظام و انقلاب را می طلبد. هر نوع تخطئه و تخریب در هر سطحی، آب ریختن بر کوره مشکلات ملی است. فریاد کشیدن در رسانه‌ها، یکدیگر را متهم کردن و زیر سوال بردن شخصیت‌ها در هیچ سطحی پسندیده نیست. حزب کارگزاران آماده بازسازی جبهه اصلاحات است. آمادگی داریم مشورت های لازم را خدمت آقای خاتمی به عنوان هماهنگ‌ کننده عالی و رهبری جامع اصلاحات ارائه کنیم. استعفای موسوی‌لاری تشکیل یک دوره جدیدی از همکاری و برنامه ریزی برای انتخابات ۱۴۰۰ را تسریع کرد. تشکیل هرگونه تشکیلات و ائتلاف جدید توسط حجت‌الاسلام موسوی لاری را رد می کنم.

دریاچه ارومیه تا سال ۱۴۰۶ احیا می‌شود
مسعود تجریشی، مدیر دفتر برنامه‌ریزی و تلفیق ستاد احیای دریاچه ارومیه و معاون سازمان محیط‌ زیست گفت: نسبت به سال ۹۳، حجم آب دریاچه بیش از ۲.۵ برابر شده است. امسال ۳۲۰ میلی‌متر بارندگی داشتیم و تراز زیاد شد، در حالی که در سال ۸۷-۸۸ با ۳۱۲ میلی‌متر بارندگی تراز ۵۹ سانتی‌متر افت کرد. من این حرف را که امکان دارد با تغییر دولت دریاچه دوباره به شرایط قبلیش برگردد، قبول دارم،ممکن است دولتی بیاید که بدون ملاحظات زیست‌محیطی فقط به مسائل اقتصادی توجه کند.

جدال ۲ نماینده بر سر واژه «ولایت مطلقه فقیه»
در جریان بررسی طرح اصلاح قانون انتخابات جدالی درباره واژه «ولایت مطلقه فقیه» میان دو نماینده مجلس درگرفت. علی ادیانی، نماینده قائمشهر در مخالفت با حذف «مطلقه» از «ولایت فقیه»: با چه منطقی کلمه مطلقه فقیه را حذف کردید؟ «أین تذهبون؟». این خفیف کردن نظام جمهوری اسلامی است. بگویید چرا نظام مقدس جمهوری اسلامی حذف شده است و شما برای کدام نظام دارید قانون گذاری می‌کنید؟ ما چند جمهوری اسلامی داریم از جمله جمهوی اسلامی افغانستان و پاکستان شما طرفدار کدام جمهوری اسلامی هستید؟ علیرضا رحیمی، نماینده تهران در پاسخ به ادیانی: چطور مجلس را به ضد ولایت فقیه متهم می‌کنید؟ انقلابی ترین مجلسی که در گفتار و عمل محور بودن ولایت فقیه را اثبات کرده است. می‌گویید منظورتان نظام جمهوری اسلامی افغانستان است یا پاکستان این توهین به مجلس و توهین به کسانی است که به دنبال احقاق حق و استیفای حقوق مردم است. مردم باید با تفکر و نگاه شما آشنا شوند.

لایحه سخت کردن طلاق برای مردان در حال تنظیم است
معصومه ابتکار، معاون امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری در گفت‌وگو با خبرآنلاین گفت: ما تمام کارهای لایحه سخت کردن طلاق برای مردان را انجام دادیم، مبانی حقوقی و سند پشتیبانی‌اش را آماده کردیم و به کمیسیون لوایح دولت ارسال کردیم. یک سلسله نشست‌هایی در قم با حضور صاحب نظران برجسته حوزه برگزار کردیم که در ارتباط با همین موضوع حقوق زنان مخصوصا شروط طلاق بود. بسیار امیدواریم که با استفاده از این نظرات بتوانیم به تدریج بسیاری از این موارد را اصلاح کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۵
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۹۴
واکنش تند نادران به جلسه رایزنی لاکچری برخی منتخبان مجلس یازدهم
حالت خوبه اینا نماینده شدن که ازین چیزا نصیبشون بشه محرومین کین دیگه بابا
4سالشون تضمین شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
از جناب محسنی اژه ای چه خبر ؟
کسی خبر داره از ایشان ؟
خیلی وقته که خبری نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
حقوق ها فقط 15 درصد بالا رفته. پس خودروسازان هم باید فقط 15 درصد نرخ خودرو را بالا ببرند و نه بیشتر.
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
وقتی ارزش و فروش سهام شرکت ها در بورس زیاد بشه . یعنی اگر سودی کرده باشه طی یکسال باید به نسبت هر سهم به سهامداران پرداخت بشه . سوال اصلی این هست که مثلا وقتی پراید ۷۵ میلیون هست کسی نمیخرد . وقتی اشتغال انجام نمیشه وقتی رکود اقتصادی و تورم داریم . وقتی پول تو جیب مردم از طریق تورم خالی شده . وقتی رشد اشتعال انجام نمیگیره وقتی مصرف رشد نداره . چگونه شرکت ها سود زیادی میکنند که به سهامداران پرداخت کنند ؟ مگر . مگر اینکه مثل سیاست های دهه ۶۰ را دولاره اجرا کنند . یعنی با کم فروشی و گران فروشی بخواهند فردی که یک خودرو را سه سال پیش ثبت نام کرده امروز بهش تحویل دهند ....
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
امثال تو هستند که دنبال مسئولین لفت لیس گر میگردین تا مگر پسمونده غذاشون نصیبتون بشه.د.
ناشناس
| Germany |
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۵
دکتر امیرحسین مزینی، اقتصاددان:
رونق اخیر بورس، حباب گونه است
مگر اتفاقی افتاده که هر روز در بازارسرمایه رشد داریم؟
این رشدها به هیچ وجه با واقعیت‌های اقتصاد ایران همخوانی ندارد
هشدار می‌دهم وضع نگران کننده و غیرطبیعی است
احتمال دارد چیزی شبیه بحران موسسات مالی غیرمجاز رخ دهد
ناشناس
| Sweden |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۵
باش تا صبح دولتت بدمد کاین هنوز از نتایج سحر است
مدیران تابناک بدبختید با این تیتر زدنتون بچرخید ببینید کی ویا کجا دنیا برای اصول گرا بد گفته ویا هنوز مجلس یازدهم شروع نکردید بچرخید که چگونه وبا اظهار نظر کی میتونید تخریب کنید متاسفم براتون فکر نمی کنید خدا وقیامتی هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
از جلسه لاکچریشان در هتل اسپیناس معلومه

بعد هم لابد جنابعالی سالهای قبل سرت زیر برف بوده و از چیزی خبر نداری که اینقدر مضحک پیام گزاشتی
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
سالی که خوبه از بهارش پیداست . هنوز مجلس گشایش نیافته سر ریاست بحث و جدل و رایزنی دارند . که رییس کی باشه ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
تابناک, جهت گیری هایی که از یک سال پیش در پیش گرفتی و اصلاح طلب شدی؟
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
۲۲،۳۷ نه داداش تابناک جهت گیریش عوض نشده . بیشتر مردم از اصولگرا و اصلاح طلب عبور کردند . خودم هم عبور کردم . برای اینکه انها دنبال مطالبات رای دهندگان اکثریت نبودند . منتها شما هنوز دنبال سیاست های تکراری خسته کننده و بی نتیجه هستی .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
چرا متن من را نیم بند می کنی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
باز هم می گویم مستقل شدی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
چرا نظراتم را سانسور و بی معنی می کنی
فلاحت پیشه: گریه دارد کسی که فقط ۱۴۵ رای داشت ۴ سال درباره صلاحیت دیگران نظر می‌داد) تو این مملکت کلا همینطوره یک یا یک عده قلیل برای بقیه و حتی انتخاب مردم تصمیم میگیرند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
حالا اینکه ۱۴۵ رای داشته
کسانی که حتی یک رای هم نداشته و ندارند !؟
و همه قدرت در دستشان است را چکنیم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
تو که در سال 88 که بالاترین امار در مشارکت در انتخابات بودو شکست سنگین خوردین ان را قبول نداشتی تقلب تقلب می کردی ان وقت الان هم مدعی هستی؟
خیلی پرو هستید
داد اصولگراها هم از شورای به اصطلاح نگهبان به هواست !!! این شورا نگهبان خدشه وارد نشدن به قدرت باندهای ثروت و قدرت است!
هموطنان اصولگرای عزیزی که در انتخابات اخیر شرکت کردند ، تا یک سال دیگر اعتدالگرا می شوند و در انتخابات اینده به کاندیدای اعتدال رای خواهند داد و انها پیروز خواهند شد
لایجه فمینیستی
نهادهای قانونی ناظر بر مجلس باید جلوی این قوانین ضد اسلام و اخلاق را بگیرند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
ضداسلام واخلاق

یعنی مردی بتواند راحت وبی دغدغه طلاق دهد اخلاقی واسلامیست
شهاب
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
برای کسانی که نمیخواهند به هر دلیلی به زندگی با هم ادامه بدهند باید طلاق آسان بشه با سخت کردن طلاق چه مشکلی رو میخاهید حل کنید؟ پاک کردن صورت مساله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۵
زن و مرد عین ادم زندگی کنن
دنبال طلاق نیستن
وقتی میخوان طلاق بگیرن چرا باید سوهان روح هم باشن
شاید به تنهایی زندگی براشون بهتر شه
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۵
قوانین ازدواج و طلاق ایران
به نظر من این قوانین باید به نفع آینده ی فرزندان اصلاح بشه
زن و مردی که بدون دقت و مطالعه و درک و شعور انتخاب می کنند و بدون تعهد و تعقل زندگی می کنند نباید حق داشته باشند فرزندان خود را گرفتار آسیب و ناهنجاری کنند و جامعه را درگیر تبعات رفتارهای خود کنند
حاکمیت باید قوانین را به طریقی که کمترین آسیب و صدمه متوجه جامعه و دیگران شود اصلاح کند
مگر مجلس دهم کارنامه خوبی هم دارد ؟ با مدیریت اقای لاریجانی؟
ان هم با افرادی که زیاد سخن می گویند مانند مطهری و صادقی و یا ذوالنور ولی هیچی ....نمی شود؟
آقای کاتب تاروشخص شما ونزدیکانت اعمال مهندسی شد ه تازه فهمیدی مردم همه فهمیدن که درانتخابات شرکت نکردن فرق شما با مردم همینه سالهاست تشریفات انتخابات و آمار بیکاری واخیرا کرونا کاملا مهندسی میشود اون شورای مورد هجمه مقطعی شما بذار عربی بنویسم تا اصحاب لحیه وداغ پیشانی شیرفهم بشوند اینو میگن روایت معنعن است
الهندسه الانتخابيه هی مهمتنا الرئيسيه
در قانون مدنی آمده که هر وقت مرد بخواهد می تواند زن خود را طلاق دهد و در کشورهای بخصوص حوزه خلیج فارس مانند دبی، مرد حتی می تواند با فرستادن یک پیامک توسط تلفن همراه زن را طلاق دهد. حالا این نوع قانون جواب نمی ده و یا مهریه گذاشتن برای زن در زمانی بوده که زن فقط در خانه می ماند و به مرد مانند یک خدمتکار خدمات می داد و برای او بجه می آورد، چرا دیگر می خواهید با کلاه شرعی و لوایحی مانند حمایت خانواده زمان شاه و یا لایحه خانواده جمهوری اسلامی اصول را ویران کنید. بیائید از حقوقدانان کمک بگیرید و درباره حقوق خانواده بک قانون مترقی بسازید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
الان که همپای مرد می دود وهم کار منزل و هم کار بیرون بچشم امثال شما هیچ است
شما برو کنیز بگیر و هر قانونی میخواهی برایش اعمال کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
هنوز در تار و ود جوامع عربی نبودی که ببینی زن چه عزت و احترامی داره اونجا زن حکم خاتون و سرور خونه رو داره چیزی به گوشت خورده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
هم پای مردانی میدوی که الان خیانتها را زیاد کردین و طلاق هم در اوج ان هم با دستکاری در طبیعت خدا که زن نباید در محیط مردانه به صورت افراطی حضور داشته باشد
در ضمن هنوز نمی دونی زن در اسلام حتی می تواند در خانه کار نکند و اگر هم کار کند درخواست پول از شوهر کند بابت کار در منزل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
22:42آره حتما از مرد ایرانی میشه درخواست کنیز هم کرد اونم میگه باشه
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۵
ناشناس 20:02
شما در عصر حجر زندگی می کنی
هنوز هم دلت زن برده و حرمسرا می خواد
جامعه عوض شده دوست عزیز
زنها دیگر آقایی و سالاری جنابعالی و امثال شما را تحمل نمی کنند چون هم سواد دارند هم توان اشتغال
شما هم ارزو ی به پستو فرستادن زنها را به گور خواهی برد
فکر میکنم به غیر از اصلاح طلب و اصولگرا حامیان جریان ها یا مکاتب دیگر هم داشته باشیم. ولی تمام اخبار در اختیار همین دو جریان است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۵
عزیز جان اونا اربابند بقیه رعیت
مردم اگاهند که نظارت استصوابی روز بروز بیشتر و بیشتر باعث اعمال سلیقه شخصی شده و به همین دلیل زین پس حضور مردم در انتخابات هر سال کمرنگتر خواهد شد.فرد در طول دوره نمایندگی و پس از ان توسط دستگاههای امنیتی و قضایی مورد حسابرسی قرار بگیرد و بدین طریق افراد یقه سفید که ظواهر خود را حفظ میکنند تا خودی نامیده شوند و بعد با خودروساز گرفته تا هر انحصار گر دیگر زد و بند میکنند ، چند هزار دلار پول نقد در خانه مخفی میکنند تا دزد بدان بزند، .نظارت استصوابی هیچکدام را حل نخواهد کرد و لذا این نظارت استصوابی بجای انکه به شورایی سپرده شود که دو عضو ان چندی پیش شمشیر بر هم کشیدند و ناگفته هایی را بیان کردند باید به خود مردم سپرده شود.مردم باید تصمیم بگیرند کدام نماینده زحمت کشیده و کدام لایق رفتن دوباره به مجلس نیست.
آقای فلاحت پیشه جنابعالی بحمداله فهم سیاسی خوبی دارید غدر میدونی یعنی چه یعنی پیمان شکنی قرار ما استقلال آزادی وجمهوری اسلامی وامت حالا مرد میخواد این حرف حقو بگه وازاون مردتر کسیه که درتابناک بدون دخل وتصرف سریعا درجش کنه
پاسخ ها
کاتوزیان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
تابی این شد مردونگی چنان تصرف فرمودید که برای نویسنده هم نامفهوم شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
نگران نباش تقریبا این بلا رو سر همه نظرات میارن
ناشناس
| Germany |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
برو خدا را شکر کن که کامنتت را دستکاری کردند و زدند م، خیلی از مال منو اصلا نزدند ،وقتی با دستکاری هم بزنند کلااهم را می اندازم بالا!
یک مسئله در کشور ما هیچ وقت حل نمیشود
مسئله مالکیت که هیچ حد مرزی ندارد. هر کسی بسته به زرنگی و توانش میتواند هر چقدر میخواهد داشته باشد تا به مرحله سلطانی برسد. سلطان برنج سلطان شکر سلطان سکه. دیگه نهایتا طرف میشود وحید مظلومین سلطان سکه و اعدام میشود. خیلی از سلاطین اقتصاد هم دارند کار خودشان را میکنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
کلمه سلطان را به مافیا تبدیل کن!
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۵
به زرنگی و توان ربط نداره
به روابط و درصد آقازادگی و نورچشمی بودن ربط داره
نمایندگی مجلس مهمترین شغل ایران است
نماینده بر استان خودش مسلط است. در تهران هم نفوذ دارد. همه ادارات تابع نماینده مجلس هستند و تمام بچه های اقوام را در این ادارات منصوب میکند. در تهران هم تمام وزارتخانه ها زیر نظرش است و از قراردادها و روابط کاملا مطلع است.
دارم تصور میکنم جدا کردن برخی نمایندگان فعلی از سفره انقلاب چه سخت است
هر نماینده را باید به زور یک نفر زیر بغلش را بگیرد و او را عقب بکشد
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
اونوقت سفره را هم با خودشان میبرند!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۵
لازم نیست مخ کوچکت را به دردسر بیندازی.سفره انقلاب یک محفل خصوصی است و یک عده محدود سالیان سال است دور آن نشسته و مشغول هستند فقط بعضی وقتها جایشان را با هم عوض می کنند.
عبدالکریم حسین‌زاده، نایب رییس فراکسیون امید گفت: جریان اصلاحات به قول معروف خیلی گل و گشاد است آقای نماینده میفهمم منظورت از گل وگشاد چیه ولی کسانی که خودرا نماینده اصلاح طلبان میدانند درکار ملت فضولی میکنن ملت همونیه که از اصلاحات مایوس شده ودرانتخابات هم شرکت نکرد شماها فرق نمیکنه تو وعارف وکرباسچی وکسانی که علیرغم نظرملت درانتخابات شرکت کردید نماینده شخص خودتان هستید وبسیارهم تنگ وترش میباشید همه مردم بجز 5درصد انحصارطلب اکره این جماعت بقیه ملت امامشان حسین ع واصلاح طلب بوده وخواهند بود
کاتب فلاحت پیشه رحیمی....اینها همه کسانی بودند که روی لاریجانی حساب کرده بودند. اینها جزو حزب لاریجانی بودند. الان فهمیده اند که تمام آرزوهایشان بر باد رفته.
اصولگرایان وقتی پول و ثروت و مقام و قدرت و سلاح دارند برای چی اینقدر ناز دارند ؟ دیگه از نازکش خبری نیست .
لایحه سخت کردن طلاق برای مردان در دست اقدام هست . سوال لایحه سخت گفتن ازدواج مجدد و صیغه ۹۹ ساله بدون اذن همسر اول چی ؟ واقعا جایگاه زن را چگونه فرض میگیرید ؟
سوریه باید سی سال تلاش کند تا برسد به انچه ده سال قبل بود. روی هم رفته میشود ۴۰ سال عقب افتادگی.
پاسخ ها
ناشناس
| Russian Federation |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
ربطش به بسته خبری امشب را سانسور فرمودید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۵
مگه خرمشهره که اینهمه طول بکشه وضعمون خوب شه ۵ ساله میسازیم
عبدلاکریم حسین زاده گفت . اصلاح طلبی خیلی گل و گشاد شده است که افرادی به قطار اصلاحات سوار میشوند وبعد از طی طریق براحتی از ان پیاده میشوند . .....سوال ؟ . من نمیدونم حسین زاده کسیت و از کدام حزب سخن میگوید . اساسا احزاب تعطیل شدند و فقط تنها جناحی که گاهی سخنی و انتقادی داشت بنام جناح منتقد دولت بود دوم اینکه کلا در ایران تمام احزاب فقط از روی اسم و نام با هم متفاوت هستند نه از نطر گفتمان و ایده و روش ها . اصولگرایان براحتی با تعاریفی که ارایه میکنند دیگر اندیشان را نه تحمل میکنند نه قبول دارند .
میخواهند پاستور ۲ درست کنند . میخواهند قرار گاه سازندگی ایجاد کنند . تندروها فکر کردند که مجلس مثل دولت هست . یعنی میخواهند بگویند دولت و مجلس هیچ فرقی ندارد . پس چرا انتخابات مجلس برگزار کردید ؟ .....
انقدر که باید از حضور در اماکن شلوغ و همصحبت شدن بدون ماسک با دیگران پرهیز کرد، برای مبتلا نشدن به کرونا شستوشو و ضدعفونی اقلام خریداری شده برای منزل اهمیت ندارد، ظاهرا مهمترین راه انتقال ویروس ، از طریق قطرات تنفسی و ورود مستقیم ان به سیستم تنفسی است. در مصرف اب صرفه جویی کنیم.
محرز شدن بی اعتباری مدرک تحصیلی منتخب تفرش .......حاجی حالا نمیشه مثل املاک شهرداری تهران بی خیال مدرک تحصیلی بشین ؟
فلاحت پیشه در مورد یک حقوقدان شورای نگهبان که در باره رد یا تایید صلاحیت نمایندگان نطر میداد .....فقط در یک حوزه ۱۴۵ رای داشت ؟ یعنی کسی که نمایندگان را رد صلاحیت میکرد فقط ۱۴۵ رای ! این روش با دمکراسی سازگاری نداره .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۵
ما مر سالاری دینی داریم
صاحب نظران برجسته در قم!!!عجب
اولین کاری که نمایندگان جدید باید انجام دهند اینست که قاطعانه جلوی ظلم خودروسازن به مردم را بگیرند اکنون باید به طور قاطع جلوی افزایش ۴۰درصدی قیمت خودرو را بگیرند.چون این قیمت ها بسیار غیر منطقی هستند و هیچ تناسبی با درامد قشرفقیرو متوسط جامعه ندارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
کار از دست همه در رفته نماینده ها حتی اگه بخوان نمیتونن کاری کنند
نماینده ها دارن از الان لاکچری بازی رو تمرین میکنن که وقتی رفتن تو مجلس یهو سنگ کوب نکنن...
ایا بهتر نیست به جای سخت کردن طلاق برای مردان، موانع ازدواج را بردارید، بیشترین دلیل طلاق در ایران مشکلات اقتصادی است، شما با ایجاد مانع برای طلاق چه کمکی به جامعه می کنید، ؟؟؟؟
آقای روحانی هر سال یه شوکی به جامعه وارد میکنه تا بتونه اون سال رو راحت پشت سر بذاره
96 لایحه بنزین رو برد مجلس بعد اتفاقات دی ماه 96
97 دلار 4200 و به هم ریختن تمام اقتصاد
98 دوباره مسئله بنزین و حوادث آبان
99 هم سهام و بورس و سهام عدالت
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
این شوک ها را اون دولت در سایه وارد میکند واقای کلیدارهم اجرا!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
خوب روحانی میتونه استعفا بده البته من چیز دیگه ای شنیدم اینکه ایران رو ده تا بیست بنگاه بزرگ اقتصادی مثل پتر.وشیمی ها دارن اداره میکنن و این چیزی که ما بهش میگیم دولت این ده بیست نفر و روحانی اینا هیچ کاره هستن والله اعلم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
این که برای مجلس و ریاست جمهوری و رد صلاحیت نشدن تلاش کنی و نامه نگاری کنی و از واسطه کمک بگیری از اون طرف هر چی میشه بگی دولت در سایه چه معنایی داره
اینقدر که به آدما توجه میکنیم به ساختار توجه نداریم
هر بار یه عده میان و یه عده میرن
اگه دنیا کارش بسته به اراده اینا بود
باید مثل فرفره دور خودش میچرخید
البته مردم حق دارند میگن شاید یه قهرمان بین این همه آدم پیدا شد
ولی دنیا ساختار نسبتا مشحصی داره
والا اینکه مجلس افغانستان وایران به هم تشبیه شد توهین به مجلس افغانستان شده اونا باید بشون بربخوره.بود ونبود شما دوزار برای مردم فایده نداره
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۵
معلومه که اصلا خبر رو نخوندی یا متوجه نشدی
در مورد نوع جمهوری صحبت می کنند که در ایران و افغانستان و پاکستان اسلامی هست
تو چی می گی اون و قت؟
اگر طلاق دادن و طلاق گرفتن سخت تر بشه . کینه و خشونت ها بیشتر میشه ‌ . راه جلوگیری از طلاق باعث نمیشه که زنان و مردان در کنار هم زندگی خوشبختی داشته باشند . علت طلاق بخاطر فقر مالی و اختلاف فرهنگی هم هست . قدیما ۹۰ درصد دختران و پسران در شهر و روستای خودشان ازدواج میکردند و سطح اختلاف فرهنگی زیاد نبود دوم اختلاف سیاسی هم هست . سوم نگرش مدهبی و دینی هم هست علت اینکه بعد از انقلاب حساسیت ها به زنان از طرف روحانیون کشور هست که حساسیت های به مو و ارایش زنان را زباد کردند که مردان دم به دم به زنان و دختران گیر میدهند . این‌گیر دادن پیاپی باعث کدورت خانوادگی میشه .
آیا شخصی که فروشگاه لوازم خانگی دارد و چند میلیارد وسیله در مغازه دارد وقتی که میبیند دوستش بدون زحمت در خانه نشسته و سرمایه ای به اندازه او در بورس قرار داده و ظرف یک ماه سرمایه سه میلیاردیش را شش میلیارد کرده است این فکر به ذهنش نمیرسد که قیمت اجناسش را دو برابر کند تا با او یر به یر شود؟ به زودی تورم وحشتناکی از سودهای روزانه 5 درصدی و بدون حساب و کتاب و بدون مالیات بورس در جامعه ایجاد میشود.
دولت هر سال روشی را برای کسب درآمد تجربه کرده. یکبار پول چاپ میکند که تورمش به طور مساوی در بین کل جمعیت پخش میشود. یک بار دلار را بالا و پایین میکند که موجب افزایش قیمتها و تورم میشود و باز هم در کل جامعه پخش میشود. ولی اکنون آمده و با بالا بردن شاخص بورس و کشاندن مردم به بورس با سودهای روزانه 5 درصدی میخواهد کسری بودجه را جبران کند. این بار عده کمی یک شبه ره صد ساله میروند و افراد فقیری که پولی برای آوردن در بورس ندارند عقب می مانند. نتیجه اش تورم شدید همراه با ایجاد اختلاف طبقاتی فوق سهمگینی است. کاش همان پول را چاپ میکردند.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
یعنی چهل و یک سال فقط دمکراسی غرب و اقتصاد غرب را انقلابیون محترم کوبیدند نتیجه اش این شد که دوباره پول دار ثروتمندتر شود . یعنی دوباره همان پول دارها که از طریق تورم ثروتمند شدند حالا هم بدون زحمت و فقط با حمایت و بدون ریسک پدیری و تضمین سه قفله دولت به ثروت میرسند . دم اروپاییها گرم حداقل شعار مخالفت با سرمایه داری نمیدهند بلکه موافق هستند . یعنی طاهر و باطن انها معلوم هست . شفافیت .
کسی اگر سواد اقتصادی بیشتری داره برای من با کلاس سوم راهنمایی شرح بده وقتی که فرمول های اقتصادی برای عدالت . رفع فقر و بیکاری و اختلاس و رانت و فساد سیاسی و اقتصادی بوسیده میشه و کنار گداشته میشه در این سر ملت بی کلاه میشه . مردم به بانک اسلامی اعتماد کردند . این اعتماد باعث شد مردم بانک ها را امین بدانند . چرا با ترفندی سپرده مردم ارزش خود را سه برابر از دست داده . با پایین اوردن سود سپرده مردم و کوبیدن و کوفتن بر سر سرمایه مردم دولت دنبال چیست . چرا باید من سپرده گذار را بانک نتوانست ارزشش را حفظ کند . چرا سود بانکی نسبت به تورم سه برابر پایین تر . هست . آیا ارزش این را دارد که سرمایه مرد را آب کنید که در بورس اقایان کرواتی و یقه سفید با مدیریت دولتی پاداشش را بگیرند . و نفعش را ببرند . چرا ما سپرده گدار همیشه باید ضرر بدهیم .‌چرا ارزش سرمایه ما در بانک دولت اسلامی حمایت نکرده . چرا . روحانیون و اقتصاد دانان چه پاسخی دارند ؟
من دلال بورس هستم. آقا بهترین شغله. از دلالی ماشین و دلار و سکه بهتره چون میشینی تو خونه و آب پرتقالتومیخوری و روزی 5 درصد سود بدون زحمت و ترس از بگیر و ببند و کرونا میکنی و تازه مالیات هم نمیخواد بدی. کسی هم بهت نمیگه سربار و زالو . بهترین دلالی دلالی بورسه. از ایکس میخرم میفروشم گرونتر به ایگرگ.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
خدا حفظ کنه دولت رو که چنین لقمه های مفت میاره سر سفره شما .
روزی که بورس روزی ۱۰۰ هزار واحد سقوط کنه خیلی خیلی نزدیکه ؟؟؟؟؟؟؟
بازی بورس یک سناریوی کاملا برنامه ریزی شده توسط تیم اقتصادی دولت هست زیرا
۱_ سرگرم کردن و حبابی کردن بورس عملا مردم از بازارهای موازی دور خواهند شد
۲_ با صفر شدن فروش نفت و کسری بودجه ۱۶۰ هزار میلیاردی بودجه ۹۹ چاره ای جز جذب نقدینگی در بورس نیست
۳_ بورس عملا جلوی دلار ۳۰ هزار تومان رو به تاخیر می اندازد و بزرگترین چالش برای دولت اینده اتفاق خواهد افتاد
۴_ اکثر افرادی که وارد بورس میشوند ممکن است با ۵ تا ۱۰ میلیون وارد شوند وسود ماهی ۱ تا ۲ میلیون واقعا وسوسه انگیز است
۵_ بانکها با کاهش سود ۱۵ درصدی ماموریت جدیدی برای دولت بازی ایفاکردن . یعنی با تورم ۴۰ دزصدی هیچ انسان عاقلی دنبال سور ۱۵ دزصدی نیست پس حمله به بورس فعلا ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۵
تازه دولت بعدی هم میدونن اصولگراست (مثل مجلس) و از الان میخوان ضربشونو بهش بزنن تا دولت بعدی با چالش دلار 40 هزار تومن و سیل لشکر ضرر کردگان بورس مواجه بشه و مردم ناراضی بشن از دولت بعد
نمایندگان محترم رد صلاحیت شده به خوبی می دانند علتش رد چی بوده لطفا آدرس اشتباهی ندهند این اقایان اغلب صلاحیت هیچ رده اداری را هم ندارند.هر چند این وضعیت نمایندگان عدول از شرلیط اولیه نتیجه نبود نظارت موثر است .
خودشان با خودشان مسابقه دادند و
خودشان
اول
شدند.
آفرین
درصد مشاركت بيش از حد پايين بوده و اينها نماينده واقعي مردم نيستند
مشارکت زیر ۳۰ درصدی را نمیتوان رقابت نامید
امسال مجلس ، سال بعد نوبت ریاست جمهوری
کلا امید مردم ناامید شد.
اصلاحطلبان با کارنامه فضاحتبارشان همه چیز را به رقیب بدتر از خودشان باختند
مردم قربانی هر دو جناح بوده ، هستند ، خواهند بود
با کمال تاسف احکام حقوقی سال ۹۹ رو زدند و از پلکانی معکوس اصلا خبری نبود و فاصله حداقل حقوق و حداکثر حقوق به ۱۸ میلیون رسیده ، و باز هم فاصله طبقاتی رو به شدت افزایش داد در صورتیکه کسانیکه حقوق پایین دارن حدود ۳۰۰ هزار تومان به حقوق انها اضافه شد و نور دیدگان ۲۰ میلیونی ۳میلیون به انها اضافه شد
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۵
آقا جمع کن این افزایش پلکانی رو گند زد به سابقه و رتبه و طبقه کارکنان دولت جوری که تازه واردها ما قدیمی ترها رو مسخره میکردند که ما از شما بیشتر افزایش داشتیم .هر کس باید حد خود و حق خود را بداند و قانع باشد
تابناک تنها چیزی که از سایتت خوشم اومد عکس اون سکه است
پریرو تاب مستوری ندارد
چو در بندی سر از روزن برآرد
وقتی دونفر همدیگرو نمی خوان برای چی باید باهم زندگی کنن ؟؟ به جای اینکه طلاق رو برای مرد سخت کنید برای زن آسون کنید . اگر زن هم نمی خواد مردی رو راحت بتونه جداشه . فقط از نظر مالی طوری عمل بشه که حقی از کسی بخصوص زن ها ضایع نشه وگرنه با زور که نمی شه زندگی رو حفظ کرد ....
جناب کاتب سالها برای خودت نماینده گرمسار بودی یک مافیای بزرگ سیاسی - اقتصادی ایجاد کردی که همه کاره شهر بودی و فرماندار هم بدون اجازه تو آب نمیخورد حالا که رد صلاحیت شدی خواستی برادرزاده ات رو به گرمسار بیاری و با روشهایی که خودت میدانی چیست برایش رای جمع کنی و از طریق او همچنان بر شهر حکومت کنی شورای نگهبان هم فهمید و او را رد صلاحیت کرد و تیرت به سنگ خورد حالا داد و فریاد میکنی و شورا را زیر سوال میبری از خدا بترس و به همین مقدار که داری اکتفا کن
1- خانم ابتکار آیا متظر شورش مردان هستند؟
شما می خواهید مردم را به زور با هم زیر یک سقف نگه دارید تا بعد مثل رفیقتان بروند همسرشان را با کلت و بالشت بکشند؟ مهریه هایی که در هیچ کشور اسلامی به این شکل اجرا نمی شود که هزاران مرد را پشت میله های زندان بیندازند به نحوی که دام مهریه راه جدید درامد تعدادی از زنان و دختران شده که به محض عقد با هر روشی از جمله اجیز کردن لاتها و نهدید و غیره ازدواج را به هم می زنند و حداقل نصف مهریه ملیاردی را دریافت می کنند. بعد نصف کردن دارایی مرد. طوری شده زنانی در حالی که متاهل هستند دنبال فساد می‌زوند و شوهر که شکایت می‌کند خود شوهر را می‌فزستند زندان!! بعد می‌گویند چرا فساد زیاد شده، یا رابطه زنان متاهل با مردان غریبه زیاد شده، ان هم با این فساد فضای مجازی و ارتباطات گسترده مردان و زنان در هر جایی که فکرش را بکنید.

2- درباره مهندسی انتخابات از سوی شورای نگهبان اطلاعی ندارم. اما هیئتهای نظارت استانی و نمایندگان محلی آنها تا بخواهید آتش می‌سوزانند و در بعضی حوزه ها هرکسی را که بخواهد رقیب فرد مورد نظرشان باشد با انواع اتهامات رد می‌کنند یا لحظه آخر تایید می‌کنند تا وقتی برای تشکیل ستاد و تبلیغات نداشته باشد.

3- اگر قرار بر رد مدارک دانشگاهی جعلی باشد، خوب مردم همه می‌دانند چه کسی در الویت است!!
در اسلام مرد حق طلاق دارد
جمع کنید مجلس اقلیت ها را. مجلس مردمی را ازکار انداختند
چرا فعالیت آرایشگاه ها تعطیل است الان بیش از 2 ماه شده پس کجا بخصوص آقایان موهایشان را بزنند. حالا خانم ها مویشان پوشیده است. تکلیف آقایان چیست؟؟؟
پلیس: فعالیت آرایشگاه ها، باشگاه‌های ورزشی و قلیانسرا‌ها همچنان ممنوع است

!!!!!! مگه جز باشگاههای ورزشی جایی بسته بود؟ قلیان سراها که عین همیشه بازه فقط چندتاییشو مرکز شهرا بستید. برید محله های پایین شهر هم بگردید . همش بالانشینارو نگا نکنید و بهشون نرسید.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست